hej hoppp galop snopp

hej bloggen. Jag har en liga och den har jag med jacob och frida. DEn ligan heter cp ligan. hahah.
Gott nytt år lite efter men aja. Idag var jag med emma, först sola vi,sen var vi inne på datorn och sen skulle jag och min syster och mamma äta på resturante och sen titta på bion och den var ass bra.


Imon vet jag inte vad jag ska göra. Kanske vara med lollo eller slappa :) Men det får vi se.  Får säga tack till allt folk som gjorde min dag på ny år och hade så jävla kul. Nu ska jag kolla på någon film på tvn som jag inte vet vad den heter.

Kommentarer
Postat av: emma♥

skitkul verkligen, love you <3

2011-01-01 @ 22:32:27
Postat av: emma♥

skitkul verkligen, love you <3

2011-01-01 @ 22:32:56
Postat av: frida

hahahah cp ligen, here we come :D <3

2011-01-03 @ 18:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0