If I had you

Idag har vart så jävla dålig , fult väder och så blir man blöt om sockarna. Fast på bilden så skulle vi göra något med blyertspenna, som man skulle kladda ut med fingret. Man fick blyerts på fingret och så jag börja kladda på lollo och sen gjorde lollo och frida tillbaks. Efter vi hade gjort det ganska länge, så börja hela klassen att härmade oss.Idag har jag vart på stan med lina och jag köpte inget, men jag såg en skit snygg sak på Tessi. Men jag ska köpa den när mamma är med. När jag kom hem så packa jag lite till konfa läger. Nu ska jag plocka ut disken, som min syster tvingade mig.För hon har prov imorgon, så jag måste det :( Man har så snell syster.


så här snygga såg jag och frida ut efter kriget.

Kommentarer
Postat av: emma

Söta!

2010-10-27 @ 21:20:27
URL: http://emmahslife.blogg.se/
Postat av: frida

haha fan vilka snyggingar !

2010-10-27 @ 22:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0