Goodbye Sweden and hello England

heej, förlåt att jag inte uppdaterat mig. Men jaga ska till London idag. Så jag packade igår och sen var jag med lollo. Sen gick vi till gården. När kl var 18.30 kom emelie, Camilla, Olivia och Hanna. Jag och Camilla gjorde smycken som bara den. Kl 13.00 så kommer morfar att hämta oss och så åker vi till Landvetter. Planet går typ kl 3. Jag ska ringa Emma också innan jag gå på planet. Jag kommer hem på onsdag och då kommer bilder från London och på igår när jag var på fritidsgården. Nu ska jag lyssna på min och Fridas låt på Spotify.
Kommer sakna alla så ni får en söt liten morgon bild.




Kommentarer
Postat av: emma

Tunikan kommer från indiska och uggsen från nilson <3

2010-10-17 @ 11:56:46
URL: http://emmahslife.blogg.se/
Postat av: frida

saknar dig redan din bajs :( får sitta och lyssna på spaghetti cat själv nu.. hoppas du får det jävligt kul i alla fall

puss <3

2010-10-17 @ 13:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0