gekås

Heej idag har jag varit på ullared, men när vi kom ditt så var det kö och dom hade stängt entrén, för att det var så många människor där inne. Vi åkte till min mormor och morfar som har ett hus i Halland. Vi åt där och tog oss en fika, sen åkte vi till ullared för att kolla om det var någon kö men det var det inte , så vi gick in. Kom hem vid åtta. Nu ska jag kolla tv, men här kommer lite bilder vad jag köpte och när jag var där!!

min och fridas byxer!!<3 RÖD


Här kommer lite bilder från igår!<3




hej då imon ska jag gå till komfa kl 11.00 . Sen ska jag åka till liseberg med frida. Kanske emma och emelie också<3

älskar er<3

Kommentarer
Postat av: frida

snygga byxor du!



Skulle köpt ett par (Y) <3

2010-10-10 @ 21:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0