you I love

hallå alla go läsare nu sitter jag framför datorn
och typ inne på facebook. Men nu ska jag plugga på mitt prov som jag ska ha på fredag.
Imorgon ska jag ha utvecklingssamtal. På fredag ska det bli så jävla kul och lördag då får man ge presenter till mina babysar. så jag kommer kanske inte lägga upp någonting på lördagen och ett litet inlägg på söndag för då är det farsdag och jag måste ge en sak till han. Finns det någon som kan säga vad jag ska köpa eller göra?

heej då :)


bjuder på en snygg ryan shekler ( som är min pojkvän) hahah emma ! <3

Kommentarer
Postat av: emma♥

" Vem är det? Är det din pojkvän?"

HAHAHAHAHAHA<3

2010-11-10 @ 19:09:31
URL: http://emmahslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0