svar på frågestunden :)

Postat av: Emelie ♥

Vilka är dina bästaste bästa kompisar? :P

svar:du, emma,frida,lollo,gabbi och lina:D

Vad är din favorit rätt? :)

svar: morotsopa, men den gjorde dom bara på dagis men den är god. Men jag gillar taco's.

kan du ha mer outfits så jag kan bli lika sööööt som du? <3

svar:  Ja det kan jag, men du behöver inte bli söt för du är redan det! <3

Postat av: anonym

är du nöjd med ditt utseende? :P

svar: ne...

Postat av: Camilla

Varför började du blogga?

svar: jag vet inte vrf men jag har slutat blogg och sen kommer jag igån igen, Men det är jobbigt och så orkar man inte blogg ibland.

Postat av: lollo♥

vad tycker du om sunes jul ?
/en anonym fråga från en super annym person :O
GISSA DETDU

svar: det är ju inte louise hmm ? :P Men Sunes jul är för fan bäst och älskar håkan<3

Postat av: emma♥

Vad tycker du om dina vänners bloggar?

svar: dom är bra, men  emmas är skit ful, ne jag skojar bara. Ne dom är bra och jätte fina och jag läser dom varenda dag <3

Vad tycker du om dina fötter?

svar: oja dom är skit snygga :D

Vilka affärer shoppar du mest kläder i? <3

svar: H&M, new yorker, missäy och gina.

Postat av: sarah :D

vilken är din favorit låt ? :D

svar: Like A G6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0