have fun

känner att jag ska göra annat men orkar inte så nu gör jag deta! :)

Hur bor du: radhus
Brukar du komma i tid: ja det brukar jag
Hur lång är du: typ 1,58 kanske
Kan du laga mat: om jag kan, det går ju jätte bra för mig och frida på hemkunskapen eller inte
Vad jobbar du med/pluggar du: torslanda skolan 6-9
Vad har du på dig just nu:morgonrock och en handuck på huvedet
Har du någon fobi: hajfobi och om jag tittar på en skräck film så får jag den fobin.
Hade du en bra kväll igår: det hade jag väll
Vilket är ditt senaste inköp: ett par skor, två tröjor och en halsduck
Din favoritdryck på morgonen: vatten
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mormor och morfar
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Vad hade du sönder senast: jag tror det var olivers dörr
Vem snackade du med senast:pappa
Varm favoritdricka: oboy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: jag gillar inte bubblor så jag har ingen
När gjorde du senast något riktigt dumt: när jag var nära att förlora en vän :(
Saknar du någon just nu: ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: jag vet inte
Någon jag stör mig på: sånna människor som vill ha uppmärksamhet hella tiden
Intressen: shopping,vänner, familjen
senaste person du kramade: mormor och morfar
Senaste person du ringde: mamma
Senaste person som ringde dig:pappa
Vad drack du senast:saft
Vill du ha barn:  ja, men inte nu
Längtar du till din nästa födelsedag: jaaaaaaa
Har rakat dina ben någon gång: ja
Är du sugen på något nu: ojaa
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: inga, jag hatar kaffe
Använder du hudkräm: ne verkligen inte
Attraheras du av män med skägg: jag vet inte
Micro-pop eller poppa själv: micro- pop ska det va
Brukar du baka:jaa
Röstade du i det senaste valet:ne för jag är förliten, fast jag röstade i skolan
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: jaa
Vilken låt lyssnade du senast på:rihanna
Har någon annan sovit i din säng inatt: det vet man aldrig
Vad tycker du är äckligt: mördarsniglar, fredag den 13 mm
Har du pengar på mobilen: japp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0